död

mår så himla kasst så det inte är sant.
ögonen rinner och svider som atan, känner mig så himla ensam, snorig, ont i halsen, allt sånt. hellskotta...
är iallfall hos min moster och vi har firat mosters man claes, så vi ska äta lasangette(stavning) och sen spela spel eller något, inget jag kommer vara med på förmodligen, vill bara lägga mig under täcket och märka att världens underbaratse kille ligger där, men icke sa nicke, ska snyta mig som vanligt nu.
pussssss
hoppas alla mår bäst i detta fina väder, eller så fint som det varit iallfall

Kommentarer
Postat av: william

söt bild;D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Evil Queen" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-24 @ 19:54:05
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0