not so cute

nu har jag svarat på alla kommentarer jag fått. blir så glad, man blir mycket mer sugen på att blogga då, så fortsätt!
nu håller jag på och nyser förfullt, förbaskade orut som vanligt att bli sjuk veckan vid skolavslutning, ALLTID.
blev somsagt ingen Pontus idag som jag visste. åkte till göteborg och hade ltie trevligt och förvärrade mitt skoskav så det blödde somtusan istället, jag som är rädd för blod var det väldigt läskigt.
nu ska jag snyta mig en sista gång och sedan sova. PUSS
imorgon panikhandlar jag en present till syrran, och sedan hittar kläder till brännbollen.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahah jaduu ;)<3

2012-06-10 @ 22:51:37
URL: http://liindaantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0