enjoy

det är en halvtimme kvar av midsommar dagen 2012 och den tänker jag faktiskt tillbringa i sängen.
pucko som jag är glömde jag min kamera och där med inga bilder, haha fasen.. jag som verkligen hade planerat att ta fina kort.
men klockan två åkte vi till en super trevlig familj jag gillar väldigt mycket, åt mat, badade(till och med jag) fast det var sisådär 30 grader eftersom dem hade nergrävd, gick promenad, åt glass med jordgubbar, och sedan grillat. och när vi åkte nyss(tidigit tack vare att vi har en baby) så stod det godis skålar framför som vi smaskat i oss, alltså innehållet.
haft det super TREVLIGIT och nu ser jag framemot några dagar ute i Tidan hos farfar, tror jag tänker bada hos min faster som har nedgrävd pool, hehe.
 
detta blev långt inlägg men även en förkortning av dagen. puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie :)

sv: det är min systers katter ;) de är jätte smala xD <3

2012-06-23 @ 12:43:31
URL: http://nathalieodhe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0