ny tröja-svart vit

Skulle ladda upp lite bilder från dagen, dock typ tog jag bara två stycken, hehe.
men såklart så vill mobilen inte hitta datan, men så är det ibland, och det var lika bra, för då kan jag somna tidigare då min buss går 09.20 imorgon så går upp halv åtta tänkte jag.
Åt middag hos ett par trevliga vänner till mina föräldrar och det var så otrolig god mat ska jag säga er.
hade det mysigt och prata om allt möjligt.
men imorgon kommer jag såklart knappt blogga något, beroende på när jag kommer hem ju men antar att det blir någon gång på eftermiddagen. men ni stannar ju här ändå. (iallafall andra dagar jag inte bloggat)
nu ska jag säga godnatt på sms, sen sova. puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0