dagen på liseberg

dagen på liseberg igår var underbar. vi hade fint väder hela tiden, förutom på kvällen runt halv åtta tror jag, annars var det toppen väder, shorts och tröja gick man runt i hela dagen.
åkte en ny karusell jag inte åkt förut, och det var höjdskräcken, den tänker jag aldrig mer åka. eftersom jag är så himla höjdrädd grät jag när man stod still där uppe fast jag blunda. alltså är jag väldigt höjdrädd. uppskjutet är mycket bättre då man knappt hinner se något.
åkte kanonen efter jag åkte spinrock, och på spinrock var jag nära på och spy och blev lite vit i ansiktet, enligt mamma.
men gav inte upp och skulle självklart åka kanonen då jag inte åker hem utan att åkt den nu.
har ju åkt den förut och trodde jag skulle spy när man snurrade, hade det verkligen i halsen, haha..
köpte även nyckelring med bild när jag åkte balder, sveriges fulaste bild. ungefär så skulle jag nog beskriva bilden.
dock fick jag otroligt ont i mina hälar dem sista timmarna, för att jag har problem med mina hälar, haft sedan några år tillbaka och jag hade platta skor.
kom hem till falköping halv ett på natten och somnade gott, nu ska jag med sova för snart dör mitt batteri och orkar inte hämta laddaren, jag tycker om er som orkade läsa hela detta inlägget, ställ mer frågor på frågestunden så avslutar jag den snart. klicka här.
 
dem flesta bilderna, eller nästan alla är när vi åkte tåget dit, råkade dra ur sladden från datan 
innan alla hade överförts så ni får dem en annan dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0