anna♥ellen

jag måste bara skriva detta till henne, så alla förstår hur mycket jag älskar henne och allt sådant, men jag skriver det till dig anna.
 

tio årsen, iår, dock vet jag inte vilket datum(i sommar iallafall)
frågade din mamma mig och emelia ifall vi ville smaka på saft och bulle. först var vi lite osäkra men vi körde på och försökte att hoppa över muren, och det gick till slut, haha..
vi var ganska nyinflytta och hade gått runt på min gata i alla hus och fråga ifall dem hade barn vi kunde leka med, förutom i häxans hus, för vi tyckte det var så läskigt, och det är det än, fast hon är skit snäll.. hahah!!!!
iallfall, minns när vi lekte under min och emelia säng med våra leksaker och anna, orkar inte skriva allt vad vi gjorde, skulle bli jätte långt, och ja, vi tappade sedan kontakten, blir ju så när man varken har facebook, mobil eller bdb eller msn som man var inne mycket för några år sedan, haha.
emelia och jag letade och letade efter att veta vad du hette, sedan hitta vi någon som hette anna litborn på facebook och plooooopppp, så gick jag upp till dig några dagar senare och hoppade studsmatta, du hade dina gråa mjukisbyxor på dig, som du klagade på för att du tyckte dem var för korta.
efter det fick jag ditt nummer, och vi började umgås med varandra sällan, men träffades ändå ibland.
eftersom jag bara var hos pappa varannan helg och sen på loven då.
och tack vare dig så har jag fått kontakt med många folk, känner mig inte alls ensam som jag gjortde här, men ändå jag gör jag det eftersom det är bara dig jag träffar, och det är knappt aldrig.
men vi har även haft dåliga stunder, bråk bråk och mera bråk.
men till slut säger vi att vi saknar varandra för mycker och inte klarar och utan varandra. "jag älskar dig, saknar dig för mycket."

det är du, som jag har som bästakompis, som jag trivs mest med utav alla mina vänner, som jag skulle kunna flytta ihop med, som jag vill vara med hela sommarlovet. 
men jag vet att du har viola, och jag vet att du har haft henne längre än mig och kommer aldrig släppa henne.
men det gör inte så mycket, för att jag vet att hon gör så du mår bra, kanske bättre än vad jag är.
för ibland känner jag mig inte tillräcklig, dålig och på, men du vet hur jag är, dåligt självförtroende och allt vi pratat om.
utan dig vet jag inte vad jag skulle gjort,
finns för dig i vårrt och torrt. gå till mig när du vill, ring klockan två på natten och väck mig ifall du vill, känn att du kan göra så, för det är så jag känner med dig..
 
detta skulle bli min bästa sommar, skulle hitta på massssoooorrrr med saker och vara med kompisar, jag har knappt inte varit med någon kompis, och det känns som det kommer bli den sämsta sommaren och inte ha några minnen, det är dig jag vill ha minnen med,
men det får vi vecka 30..
jag älskar dig anna kristina litborn.

Kommentarer
Postat av: annalitborn

åh, underbaring!!! jag vet inte vad jag ska säga.. du är bara så ... åh!!!!! <3<3<3<3<3<3<3
älskar dig massor,och jag hoppas du förstår det?!

vi borde verkligen ta mer bilder tsm också, haha ;)
vi ses i morgon honey,!!! och vi ska träffas massor mer, okey ?? jag vet att jag är väldigt lat och säger att jag är klar om 1 h och så tar det 2 h till..haha, och förlåt för det! men ja (y)

jag älskar diiiiig

2012-07-02 @ 00:09:17
URL: http://anneah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0