varsågod mamma2 och pappa

okey mina kära föräldrar, dom klagade på mig att jag bloggade ointressant och bara egobilder, ha-ha.
så okej, cupen jag ska åka på snart hter coop forumcup och är innebandy, vad mer kan man säga? hehe
sen så skulle jag skriva att jag har fått en engelsk bok nu jag ska börja läsa när jag läst ut boken som ska ha läst ut innan tisdag och jag ska redovisa för svenska läraren, den är lite scaarrry med lite onaturliga teckniga random bilder vart annat 50:onde blad, hahahaha roligt att veta? kan säga att jag inte är så bra på engelska så ska träna upp den lite, allt annat är jag grymt på ;PPpppppPPPPpppppppPPPpppPPP

Kommentarer
Postat av: amanda

hej jag var också på cupen!

vilken dag var du?? :)

2012-01-07 @ 20:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0