svar på fråga.

josefine om Åker till stallet snart:
du har så himla fint hår ellen, skulle göra vad som helst för att få det, hur fixar du det och duschar det egentligen?
tack för svar :)
IP: 83.223.7.186

sv: haha tacks å jätte mycket, är inte alls nöjd med det men tack iaf.
asså, jag gör det inte så mycket mer än att när jag ska ta platt hår, tar jag värmeskydd, plattar det, och kanske sätter upp luggen eller ha det utsläppt.
om jag har lockigt så tar jag mousse(stavning) när det är blött så blir det bättre lockar.
dusch: jag tar fört vanligt schampo, det mamma har hemma, destu mer skum, destu renare blir det.
sen tar jag silvechampo, för blond hår då, lika stor som en femmkrona ca.
sen så typ tar jag harinpackning, har olika för hur lång tid jag ska ha i det, och hur brottom jag har.
men medans det är i brukar jag oftast fila mina fötter, ha-ha, sen typ rakabenen, tvåla kroppen och ibland skrubba kroppen med sånna handskar.
sen sköljer jag ut det och tar bara lite balsam i topparna, det är allt, ha-ha hoppas du fick svar på det du ville johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0