pluggat som vanligt i några timmar, nu ska jag unna mig lite i stallet...

vet att det blir väldigt mycket mobilbloggande och mobilbilder..
jag fotar massor men jag är så jävla lat att föra över dem, ska försöka göra det sen..
fotade lite ute förut, eller ah, jag var modell och mamma fota, men hon var så seg så inga blev bra.
nu har jag skrivit om allt i so:n för tredje gången, tog två timmar ca. redigt!!
och tänkte plocka fram mina termobyxor och sen bege mig mot grannstaller där min älskling ska rida, nathalie!!!
mysigt..
sen när jag kommer hem ska jag nog kika på one tree hill lite, och sen läsa igenom so:n som jag kan typ allt och sen sova.
låter bra!!
image description
image description
image description
image description

Kommentarer
Postat av: Linda

Söt fiskbensflätan var! :)<3

2012-01-25 @ 02:10:13
URL: http://liindaantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0