ska borsta gaddarna efter en grym dag!!

fick så jäkla bra presenter, eller presenter och presenter, var inte så mycket mest pengar, 3350:- skramlade släkten ihop som jag antagligen betalar en laptop för, och det är jag riktigt rugen på att göra, orkar inte ha någon statonär längre, fast det kanske är bättre, men ni hänger med i svängarna hur jag menar?`
sen fick jag en resa utav farmor och dem, att JAG ska åka på LÖRDAG till skandinavium där jag tog med ANNA, och så ska vi kolla på genrepet till melodifestivalen, dem skulle köpa till kvällen, alltså så ah, där det är med på tv oså, men dem var slut, men det spelar ingen direkt roll för det kommer bli en grymt fredag till lördag med bästisen. anna sover förmodligen hos mig också, fredag till lördag, åker med farbror och hans tjej som mend ska kolla, wihoooooo.
natti!!

Kommentarer
Postat av: annalitborn

det kommer bli ruskigt jävla nice!! <3

2012-02-07 @ 22:36:05
URL: http://anneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0