svar på frågorna

fråga:varför ses vi aldrig längre?? hur tråkigt som helst faktiskt..
svar: jag vet faktiskt inte varför, super tråkigt..
fråga:Vad heter han du är kär i??
svar: kan inte säga att jag är så kär i någon.
fråga: Tycker du om dig själv???
svar: vill ni ens veta det, dåligt.
fråga: tycker du jag är fuL?
svar: elliot, du ser helt okej ut.
fråga:Favvo affär?


fråga: Snyggaste killen på f-dal 97?

svar: filip pagerup

fråga:Snyggaste killen på ruden 97?

svar: johan näsholm.

fråga: Vrf började du blogga?

svar: svår fråga, hm..
min stora syster hade en blogg, och då blev jag sugen att dela med mig av mitt liv,
fråga: Vad gör du på fritiden?

svar:  gör inget nu mer, eftersom slutat allt, men pluggar, kompisar, fota, data.

fråga:Vilka sporter har du gått i?

svar: fotboll, handboll,innebandy,drillning, något mer?

fråga:Vad är kärlek enligt dig?

svar:kärlek för mig är när man kan dela skratt, säga att man älskar personen och menar det,
dela sitt hjärta med, livet, våga pussas inom massa folk, inte skämmas, asso det är jätte mycket,
någon man trivs med, och massa mer.

fråga:Gillar du nån nu?

svar: vet inte.

fråga:hur kan du vara så fin ellen? (:

svar:haha, jadu, själv tycker jag ju inte att jag är det men ;) antagligen från mina snygga föräldrar? ;)

fråga:Hur länge har du bloggat? (:

svar:4-5 år.

fråga:sötaste 98:an på ruden?

svar:lukas franzén eller albin gustafsson.

fråga:favorit tv:program ?

svar:familjen annorlunda, eller något med barn.

fråga:hur lång är du ?

svar:160.5 cm

fråga:vem känner dej bäst ?

svar:felicia

fråga:när tuggade du tuggmi senast ?

svar:20 min sen

fråga:gillar du ditt hår ?

svar:nej, slitet,ful hårfärg, utväxt.

fråga:vilken färg är det på din tandborste ?

svar:rosa vit.

fråga:vilken tid brukar du gå och lägga dej ?

svar:ca 22!

fråga:hur gammal är du om 17 år ?

svar:14+17=31

fråga:vad är 1+1 ?

svar:22

frpga:vad fick dej att skratta senast ?

svar: "rockstar" kören i luciatåget sjöng falskt

fråga:är det här konstiga frågor ?

svar:finns inga konstiga frågor, bara konstiga svar.

frågar:villken är din favorit glass ?

svar:mcflurry diam med colasås.

fråga:senaste killen du var tsm med?

svar:lukas.

fråga:på g med någon?

svar:vart är gränsen till  på g?

fråga:vem hade du senast sex med?

svar:oskuld

fråga:har du rökt?

svar:nej

fråga:har du druckit?

svar:vatten? ja, ingen alkohål

fråga:har du fått din mens?

svar:ja

fråga:tar du p-piller?

svar:nej

fråga:vilken skola går du i?

svar:ruden.

fråga:nöjd med skolan?

svar:helt ok

fråga:brukar du ha städat i ditt rum?

svar: när jag får främmat

fråga:bäddar du sängen dagligen?

svar:nej

fråga:har du bra betyg?

svar:helt ok

fråga:hur mkt väger du?

svar:inte vägt mig på ett tag, men ca 50.(?)

fråga:är du tjock?

svar:folk säger nej, jag säger ja

fråga:tkr du att du är fin?

svar:tjock och ful

fråga:har du bra självförtroende?

svar:kan man ha ett sämre

fråga:är det viktigt för dig att dina kompisar läser din blogg?

svar:nej?

fråga:sämsta som har hänt detta året?

svar:tappat kontakten med dig.

fråga:hur många läsare har du per dag?

svar:olika!

fråga:

Om du skulle beskriva dig själv med 3 ord, vad skulle det vara då? ;D


svar:tjock ful, tråkig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0