sony a200

jadu.. jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag tycker att kameran tar skarpa bilder, det är väldigt lätt att ta med sig eftersom den är rätt så liten, jag tycker att batteriet räcker väldigt länge, då 50% för mig har gått i fem dagar, då jag andvänt den varje dag väldigt ofta, ett plus på det!
men pappa har beställt ett till objektiv så man kan zooma ut mer oså, ett minus är att den är lite seg när man ska kolla på bilderna, hehe
men ibland tar den heller inte för att man står för nära, så som det är på dem flesta systemkameror(?)
kan väl inte säga så mycket mer för jag ska lära mig mer om den imorgon!
jag kan rekomendera den självklart, men det finns ju bättre, och även sämre!
hoppas detta dög, annars är det bara slänga in en kommentar och fråga, svarar på allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0