jäkla massa läxor på en helg, hemskt.

julmarknaden var inte något speciellt, var knappt någon, men sen åkte jag till farbror alex i skara och åt tomtegröt, spela buzz och guitar hero, sen körde vi till jula och köpte julklapp till hans snälla sambo angela och sedan mot lidköping, och nu har jag precis gjort klart musiken och funderar på om jag ska börja på svenska,so eller fysik, eller biologi kanske? my gosch vad mycket det är i veckan, eller HKK? tar nog HHK och sen fysik, eftersom det är det jag har till måndag, so har jag till torsdag så det får ligga sist, mygod vad mycket läxor asså, eller, mitt val, vill ju höja betygen så! men det ordnar viiiii serru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0