fotoutmaning

  • 12 bilder på dig själv, en för varje månad tillbaka
  • Favoritpryl
  • En i släkten
  • Min hobby
  • Smink du använder
  • Tema ”grön”
  • En bild som jag aldrig lagt upp
  • En favoritbild
  • Tema "blå"
  • Glädje
  • Tokigt
  • Skola
  • Ljus
  • En vinterbild
  • Kärlek
  • Självporträtt i svartvitt
  • Känslor
  • Här bor jag
  • När jag var liten
  • Mitt beroende
  • En sommarbild
  • Detta gör mig glad
  • Första bilden med kameran du använder nu
  • Detta skrattar jag åt
  • Tema ”två”
  • Väder
  • Senaste bilden av mig själv
  • Bild på mig själv som 3-åring
  • tänkte köra igång en sån här sak som jag hittade på min kompis blogg, börjar inlägget under, sen duschar jag.

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0