dåliga dagar har alla.

klarade igenom dagen fast det var lite sura miner på slutet där, konfan var chill och pizza blev det, inte så jätte gott, men funkar, och jag älskar julmust, har inte druckigt det på såååå många år och nu inser jag hur gott det igentligen är?
mamam var i ullared och jag fick sockar,trosor och rollon, och julklapp, sen har jag bara en julklapp kvar, till farbrodern, måste kosta 200 spänn och jag vet inte för han är så krääääsen, dylans gick på 140 + 30 egentligen,
ska kolla igenom so:n lite eftersom vi har ett väldeigt lätt "läxförhör" imorgon om amerikanska revolutionen, hatar jävla revolution med skit samma, tar igenom det med,

sen sa jag till so lärare att jag inte fatta ngt så ställde han frågor och jag fatta, hans kommentar var:
tro på dig skälv, om du tror att du inte kan så känns det som det, har du misslyckat på några prov någon gång i so?
nä dåså, tro positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0