njuter av jobb och sommarlov

 otroligt långt inlägg: haft två grymma dagar ute på landet med både njutning och jobb.
kom dit igår på morgonen och målade i typ tre eller fyra timmar, men det var så jäkla vart och skulle sitta på ett litet tak för att måla, men det gick verkligen inte, så bytte direkt om till bikini och hoppade i i deran nedgrävda pool och strögaade där i några timmar, även solstolen var min bästa vän.
åt grillat med dem, farfar och pia, och några som hade sommarstuga vid dem från göteborg(snygg kille med förövrigt) och bara njöt av att höra den finatse dialekten. göteborska. somnande när vi kollade på en gång i phuket så kan inte säga hur det var, sussade got i kusienens säng och vaknade med frukost på framme, käkade och jobbade i många timmar, badade pool med faster och fyra skitungar, därav två var mina kusiner. sen solade jag en stund och tog bussen hem runt åtta. 
 

nu ska jag faktiskt sova, för imorgon hoppar jag ur sängen tididgt för att klippa gräset(bästa barnet hemma) sedan hämtar nog farmor upp mig för att ligga på stranden i några timmar och sen åker jag med pappa till jobbet och känar lite extra, så jag kan köpa mig en iphone 4 snart.
dålig bloggning imorgon med alltså. men antar att inte ni sitter vid datorn när det är 25 grader varmt och klar blå himmel? ut med er isåfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0