tror jag får värmeutslag snart.

solat typ en och en halv timme, skulle kunna göra mer, men kände att det för räcka för fick ont i huvudet + att jag varit ute exakt hela dagen.
kom in och såg att jag blivit lite brun, wopppaaaaa
imorgon ska jag åka och bada med nattispattis, fyfan vad jag ska passa på att bada nu!
och seriöst, det var trettio grader, typ som utomlands ju(?)
nu ska jag vila lite, läsa bloggar oså, blir så trött av av värmen, blir inte ni det?
bytte om nyss när jag kom in, tog på mig detta somriga, linnet är super urringat där bak, så man ska ju inte gå i solen med det så man får värsta bonnabrännan som jag fick av mina shorts idag, haha

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0