Q&A

Hur ser din drömkille ut?  alltså det är svårt att säga det nu då jag liksom inte bestämmer hur min kille ser ut. haha och har faktiskt ingen speciell tanke.
Ska en kille vara ful och rik eller fattig och snygg? oj, den var svår, eftersom jag kollar mer på utseendet än hur mycket pengar den jag, så blir det nog fattig och snygg.
Vart nånstans vill du bo i framtiden? göteborg/thailand/USA
Spelar du något instrument? nej, jag har gjort det.
Är du singel? för tillfälligt, ja.
Vet du vilken linje på gymnasiet du vill gå?  barn&fritid/vård och omsorg/omvårdnad
Blond eller brunetta killar?
spelar inte så stor roll.
Hur skulle du beskriva dig själv?
osäker,humörsvängningar, när jag är glad är jag riktigt glad, possitviv, iallafall i skolan, bäst humor och vill att alla ska må bra.
Ska du göra nu i sommar?  
ska till london i slutet, två bröllop, en vecka med stuga med farmor och anna hänger med, umgås med kompisar och bara njuta.
Några speciella planer om sommarlovet?
typ det jag skrev över.
Vad spenderar du helst pengar på?
kläder, hehe
Kär?
nej, hehe
Favorit lag/spelare i någon sport?
kan väl ta fernando torres och cristian ronaldo.
Din dröm kille?
 kolla på första frågan.
Vilken klädaffär föredrar du, H&M eller Gina?  gina, för att dem har snyggare, men i H&M är dem billigare, så båda.
 Vart skulle du helst vilja resa, Thailand eller USA? först Thailnad, sen USA
Vad tycker du om nätmobbning, skulle DU vilja göra något åt det? nätmobbning tycker jag inte okej, dem gör det för dem vågar inte göra det irl, alltså inte öga mot öga, dem är för fega helt enkelt. man ska inte ens retas eller skämtas på nätet för man vet inte om det är sant eller inte.
jag skulle vilja göra något åt det, ja.
vem är din äldsta bardomsvänn? jag vet faktiskt inte, det är många jag träffade när jag var fem ungefär, men det är nog du, anna och elin.
hur många läsare har du? det är beroende på hur mycket jag bloggar.
läser du många bloggar? rätt så många är det nu faktiskt!
Vad är din största dröm? jag har faktiskt inte något dirket stor dröm jag vill uppleva, utan jag har istället små drömmar :)
Vad/vilka kan du inte leva utan? min familj och vänner, data och mobil tror jag.
Hur tror du att din framtid kommer att se ut om 5 år? då är jag alltså 20 år, och jag tror att jag kommer bo i en lägenhet, där et är mycket vitt, kanske har en pojkvän, och vem vet, kanske gravid? ska ha sex barn så man får börja i tid.
Vad föreslår du förhållande eller singel? och varför du tycker så? båda tror jag, har ju inte direkt haft något seriöst förhållande någon gång, men singel är ganska skönt faktiskt, man kan flirta lite med vem som helst, men förhållande är nog väldigt mysigt, känna att man alltid har någon där liksom.
Favorit färg? vitt eller svart tror jag, men färglatt är också ganska fint.
Godaste maten? oj, hehe, min bonusmormor och bonusmammas potatis soppa är en favorit.
Någonting du saknar? saknar massor. speciellt kompisar
Något du ångrar? finns alltid något litet säkert, men inget stort eller vad man ska säga.
Topp 10 snyggaste killarna & tjejerna i Lidköping (98-97)? den vill ja ginte svara på, finns inte så många.
vem är din bästa kompis? anna, felicia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0