pepparkakor♥

hemma nu och har ätit mig mätt, eller jag skulle kunna få i mig en macka till men pepparkaksdeg ska få plats med?
mamma köpte pepparkakasdeg så vi ska baka sen, jag emma mamm(?) ovh emmas kompis sara.
sen ska jag väl bara plugga spanska och sen kika på film charlie st. cloud tror jag den hette innan den som dräper börjar klockan nio!
skolan var huuur tråkig som helst, felicia är sjuk, bu.
sen var det typ zacce och tiger? eller tja, zacharias och gustaf som tog mina nycklar hela tiden typ, omogna killar, men väldigt snälla ändå!
nä nu ska jag baka pepparkakor och äta deeeeg♥

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Tävla om en lucka i illis-kalendern!

Pepparkaksdeg är så vansinnigt gott! Nästan godare än själva pepparkakorna...

2011-12-06 @ 19:58:06
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0