okej...

nu blev det så här att morfar ville ha kebabrulleee, jag ville ju vara bästa barnbarnet, så jag sa okejdå, delade på den och tog mindre en halva, ångra mig första bettet, äckligt.. men skitsamma, åt upp och sov i tre timmar, va fan kan man göra där liksom? lika bra att sova då, så ah, nu sitter jag här och ska bädda sängen osånt, ska vara i skövde klockan 7, men ikväll ska jag vara fucking snygg, vet inte varför men kanske ser någon snygg kille, hahah, ska göra något med håret, men vettefan vad men skiiitsamma!!
börjar om en stund och inte stressa!
så himla härlig bild... älskar den tröjan när man har bikini, och tar på sig den med uppvikte armar och går och köper glass, bödastrand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0