andra grads brännskada

igår bakade jag somsagt fudge, världens goaste, men deet hände även är jävla olycka, som kan hindra volleybollen på tisdag, har an andra grads brännsakada, behöver inte åka in till akuten för att det är inte större en en handflata, utan på lillfingret, så har en jätte stor blåsa där som svider och stör mig.
kan kanske inte vara med på tisdag alltså, men vi kanska ska sporänga den, om jag vågar, men det kommer göra svint ont ju, och man ska inte göra det egentligen, för det är typ ett skydd.
iallfall, senare på kvällen hängde jag med lollo till bosnisk fest när pappa var barnvakt.
visst var det väl mysigt att umgås med släkten, eller, kände typ inga där? såg en snygg kille med.
men ja, hög musik och bosnisk musik är la inte det bästa, haha, ska vila lillfingret nu, xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0